SKIN

Det har vart en lugn helg med skräckisrullar och Pärlan & solstationen med mallan.
Hon hittade en mycket viktig liten detalj inför vår kommande flytt. Så söt liten tepåsehållare ;)
Efter som att jag i stortsett har mer "flytta hemifrån saker" än min bror som redan har flyttat har så behövs väl inte så mycket annat än möbler när det väl är dags. Efter som att både jag och malin började sammla på sånna trista men sen behövliga saker i tidig ålder så har vi nog en hög med prylar tillsammans. Herre gud hur ska det se ut när JAG ska flytta!? Mena jag är ju inte kung på att packa,har alltid störrsta väckan och när jag ska va borta under en helg ser det snarare ut som packning för ett år.. haha (y).

mallan :)



Jag kom nyligen att tänka på att det här stycket ur Ras Crickets - Skin
påminner lite om mig själv eller kanske skulle säga oss.....
Jag får i alla fall aldrig nog av den :)

Nu är vi långt isär, olika städer i vårt land.
Värme som sätter mig i brand.
Och jag känner hur du glöder min vän,
passionen och kärleken de växer med den.
Kan vara mörkret där ljuset kommer sen.
Svårt att ta farväl, svårt att va isär.
Önskar mitt hjärta, jag önskar du vore här.
Jag önskar du vore här.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0