En torsdaaaaag

Idag var jag ovanlig trött när klockan ringde, så det blev en senare buss och var framme i skolan stracks efter tio. Efter som jag inte har några riktiga lektioner nu på torsdagarna så kvitta det om jag tog en liten sovmorgon. Men det är första gången på dom här åren som jag har så många heldagar på schemat och inga lediga dagar. Efter som att PA ligger planerat på torsdagarna + att jag passar på att plugga matte på egen hand med Chrille. Men det är ju ändå sista året så det ska väl kännas. Förutom skolan så har jag träffat Emelie en sväng. Det blev tyvärr ingen body bombat pass eller core pass för oss som det va tänkt idag. Pågrund av sjukdom av ledarna eller hur det nu va :( Men det blir fler gånger!

I helgen verkar det bli utgång med Johanna och Co, efter som hon vill ha med mig och se sin pojk spela på Liljan :)
Johanna tycker att jag är charmig med mina felstavningar i sms, och jag kan tänka mig att jag stavar en hel del fel här med. Men vem bryr sig! Alla ni som känner mig vet att jag för det mesta kör på min egna stavning och har min egna lilla ordlista och inge fel med det ;) Nej nu ska jag nog faktist gå och sova, skönt att komma i säng i tid före en gångs skull!
Jag har spränghuvudverk och det beror säkert på sömnbrist..så nu ska jag slagga!

pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0