Foton som får mig att drömma tillbaka..

Igår fick jag min fotobok på posten som jag skickat efter med kort från Turkiet. Jag gjorde ett försök och fotadeboken men korten blev dock inte så bra,men här är i alla fall ett smakprov :) Det va en rolig grejj och ni hittar det på http://www.extrafilm.se/kampanj/.

Idag har jag vart ut på lite ärenden men det blev igen skola för dagen,hemtenta och andra hemuppgifter väntas att göra,boooring! Värdret ute liknar snöstorm och det blir bara vitare på backen. Jäkla skit jag som hade vårkännslor för bara någon vecka sedan. Igår räknade vi ut att det bara är några få veckor kvar för oss i skolan,efter som vi har praktiken och även sport/påsklov. Det känns skönt men tressen känner man utan tvekan av. Jag ser fram imot hela maj månad, och igår kom ännu något roligt att längta lite till. Vår svenska lärare erbjöd sig att utmana oss gamla b:are i ölspel! Vi har prata om det förut, typ i ettan men vi trodde väl inte hon va seriös och ville det. Jag menar hur många svenska lärare,eller lärare överhuvudtaget bjuder hem sina elever för att köra ölspel och dessutom säga att hon ska ta oss alla. Haha jag tycker det är sjukt och det ska bli riktigt kul ;) 

På fredag kommer Björn Rosenström till s2 och jag verkar va den enda som vill dit av folk i min närhet,eller? Hur som helst han är skön och jag SKA dit! :)... NEJ gud va kass jag känner mig på att blogg! Det som händer i mitt liv just nu är antingen för tråkigt att nämna här eller så är det helt änkelt alldeles för privat. Så det blir ett litet mellanting, men jag antar att det mest är nyfikenhet som lockar de läsare jag har..så det går väl hem hos vissa ändå antar jag. 

Kinna vecka nio? det känns långt bort ...

pusshej! /M


         

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0