;)

Sååå,seg som jag är..men nu har jag laddat upp dem få korten som finns sens nyår.
Blev tyvärr bara kort tagna hemma hos mig innan vi drog vidare mot färjegårdarna och sen Wild west.
Jaja,det blev några spegel kort tagna (något som INTE är likt mig,känns lite fjortis varning enligt mig)
Men så blev det iaf och kassa blev dem också men det sket man väl i :)





Idag kom jag till skolan 10.20,hade matte och sen PA med tjejorna..det går faktist rätt bra,vi ser ljust på det hela!
Annars har jag tränat,slöat,försökt plugga.. MEN det gick inte så bra..verkligen inge bra! Vi har prov på hela etik boken och när jag känner att nått blir för mycket och för tråkigt så ger jag upp helt. Tummen upp för ditt tänkande matilda :S
Njaaa det måste bli skärpning här! Det blir nya tag i morgon,godnatt nu gott folk!

"pösccc"







malin gömmer sig bakom mig,sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0