Äntligen helg!!!

Fredag och äntligen helg,inte för att jag tycker att veckorna går sakta men skönt med sovmorgon igen.
Igår var jag och Yasmine på en loppisrunda. Fynda en hel del,riktigt kul med second hand efter som man oftast hittar saker som ingen annan har :-) Det är lite annat än gina trico där ALLA handlar i pricip lika saker. För vadå,Johanna det är väl bara du & jag som har en sån där randig tröja i olika färger från gina? hmmf,njaa! ;-)
Jag hittade bland annat en stor grovvirkad tröja,perfekt en mysig vinterkväll. Och i vinter lä jag inte heller befinna mig här hemma i Borlänge. Nepp,för i september börjar vi flytta älsklings saker till vår nya stad. Och till jul hoppas jag på att jag själv ska befinna mig där på heltid,tills det då blir det halvtid..och kanske lite till ;-)

Ikväll ska jag och mammi ha myskväll,vilket känns såå skönt efter den här veckan.Jag skulle aldrig orka med en utgång ikväll.Det va knappt så jag höll mig vaken på jobbet idag,illa.Mer sömn behövs nog :S
I morgon kan det där imot bli party,ska i alla fall laga mat och ha det trevligt med Johanna,om någon mer blir med visar sig :)
Ju fler detso roligare! J har för tillfället  tappat bort kia,annars så drar vi med den tösen också!

Jag pratade med Johanna för någon timme sedan,jag sa att jag skulle ut och springa snart..
Nu hör jag ett jäkl dån utanför,det ÖSER ner regn :( typiskt när man faktist är pepp för en springtur.

SÅ Tor nu har jag uppdaterat lite iaf,du som tyckte jag skrev så sällan.
Jag orkar inte skriva så mycket men det blev lite i alla fall :)

Trevlig helg!
/M

Kommentarer
Postat av: Din Johanna

Hehe duu, nu har jag fått tag på Kia var såå orolig ju! :p hon e med imon, ska ta kontakt me dej nu å meddela detta hihi. ;P

2009-07-31 @ 16:37:49
URL: http://sö[email protected]
Postat av: T

Jaa tack älskling nu känns allt mycke bättre :)

2009-08-01 @ 00:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0