GLAAAD!

Det är torsdag vilket innebär att det är fredag i morgon som då innebär att det bär av mot kinna i kl12.00
direkt efter jobbet. Wiie vad jag längtar!! :-)

Jag har bara fyra veckors jobb kvar,känns riktigt skönt men ändå lite ångestdrabbande..
Ute öööser regnet ner,villket konstaterade i att det inte blev nå parkhäng med jojosen idag :( ;) haha.
Det här vädret och den torra luften på sjuhuset ger mig en enrom huvudverk (vad kom vädret in i bilden?- det gör mig lack iaf) men den torra luften gör så att mina kära linser blir till två små sandpapper i ögonen.OCH det ger mig huvudverk :(
MEN jag ska inte klaga jag är kär,vilket är den absolut bästa sjukdomen som finns! Ja det måste va en sjukdom för jag blir helt galen utav det,galen & lycklig! :-)

Föresten gustav,jag har tänk på en sak idag (för att jag har inte så mycket bättre för mig när jag städar i min ensamhet).Varför pluggar du inte ekonomi? typ när du är klar med din utbildning,skulle ju passa dig! :-)

Nu ska jag packa i det sista, trevlig helg här hemma mina fina vänner! ;
-)

puss!
/M


Kommentarer
Postat av: johanna

men vad, vi skulle väl blitt pissbruna av att sitta i parken igår? :O !;)

2009-07-24 @ 14:44:45
Postat av: Gustav

Jamen jag ska ju det civilekonom/nationalekonomi på högskolan DALARNA!!

2009-07-28 @ 19:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0