måndag!

Min dag i korthet;
Jobbat 5.30 - 12.20 (övertid,pgr av att det va spännande på tvprogrammet sjukhuset :) )
Sovmiddag,kännde att jag va tvungen att få en timmes extra sömn då det känns lite väl lite med 4,5 timmar
som det vanlitvis blir =/,skärpning!
Åkte sedan till banken och vidare för att köpa tågbiljett :) Tanten där lär ju garanterat känna igen mig där vid det här laget,
"nu är jag här igen". Jag läntar tills vi slipper dessa mil!
Åkte till kupolen för att hämta mer linser och köpte en klänning,kommer jag använda den? ja ja ja!
Åt sedan hos bror min och efter det fick det bli en promenad + lite annat nyttigt (träningsvärk i magen i morgon om inte annat)

Jag har nu sökt fler jobb,och nu är det dags att sova.

På fredag åker jag bort,bort från allt bara över helgen men guud så underbart det ska bli :-)

Godnatt!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0