SNYGG,SEXIG,ABSOLUT INTE SINGEL! - det är han det!



Jag orkar inte skriva ett blogg inlägg.Vill bara skriva att jag är KÄRAST på jorden.
Personen på bilden är givetvis min sjukt SNYGGA pojkvän som jag älskar mest utav allt.
Tänkte bara ni skulle få ta del av honoms glans,jag mena då "se men inte röra" ;-)
Jag är så fruktansvärt NÖJD och jag tror det märks rätt tydligt.

Imorgon ska jag berätta för Ida om mina planer till hösten,vet att det inte kommer va populärt.
Ska iaf träffa tjejen i morgon,det va allt för läge sedan och jag längtar riktigt mycket efter na!
Ska även införskaffa mig tågbiljetten tills nästa vecka! :) för första gången på länge så ser jag
fram imot den där sträckan Borlänge-örebro-Herrljunga-Borås-Kinna.

NU ska jag sova,hade änkt att va dukg och börja 5.00 i morgon :)
Äntligen är det fredag och helg,vilket innebär sovmorgon.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: M

Naaw gumman :) känslorna är besvarade kan jag lova! känns nästan som jag måste skaffa en blogg för att visa hur nöjd jag är :)

men var du tvungen att välja en bild där jag ser ut som en mupp?

2009-07-16 @ 22:18:14
Postat av: matilda

älskling varför heter du M? :P ja jag hade klagat om du skaffad en blogg ;) vink vink ! mohaha.. ett inlägg kan jag väl iaf va värd ;) pussas <3

2009-07-17 @ 21:24:12
Postat av: MATILDA

2009-07-17 @ 21:24:33
Postat av: MATILDA

2009-07-17 @ 21:24:34
Postat av: matilda

mena givetvis att jag INTE hade klagat :)

2009-07-17 @ 21:25:20
Postat av: T

ooj :S jag menade från T :) nää blogga blir nog inte min grej, njuter av att läsa din istället :)

2009-07-18 @ 00:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0