Grattis Mamma!

Börjar det äntligen bli fint väder tro? efter regn kommer solsken sägs det ju,nu har det regnat galet mycket så då bör vi ju få tropiskvärme med stora solar på vår väder karta nu. Hmm jag känner mig skeptisk till det av någon anledning..
Hitills idag har jag jobbat och efter det har jag tagit en skön promenad,så härligt! :-) Har även vart hos mormor & morfar och ätit nyss,och vilken sekund som helst ramlar nog malin in genom dörren.Åter en Mia&klara kväll? det visar sig.MEN massage står högst upp på våran göra lista,ja det va alldeles för länge sedan vi hade det nu.För er som inte vet så brukar jag och malin ha massage här hemma,något vi haft sedan vi va små snorungar.
Imorgon är det onsdag och halva veckan är över,galet va fort det går!Så snart snart snart får jag åka ner till älsklingen! :)
På torsdag ska jag,morfmor & morfar oh kusinerna på en galen loppis.Den är hemma hos ett par och det är så stort,rörigt och helt underbart spännande att gå runt bland!
Säger Grattis till min kära mamma som fyller år idag,och tillbrinngar sin födelsedag i Berlin :)

Baby,jag hoppas du uppskattade mejlet :)

God kväll!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0