BAL

Igår va niornasbal och jag fixade håret på min kusin,vilket faktist blev prima tillsist :-)
Jag är nöjd över vad vi åstakom på egen hand.Kännde mig verkligen som en stolt mamma
när det var dags för hon att ge sig av.Klänningen satt som en smäck,smyckena va på.
Ja allt va som det skulle,gud så fin hon va! Men stoltheten växte till max när det var dags för hon att
gå upp för rödamattan.Man minns ju själv hur nervös man var och hur otroligt roligt det ändå var.
Lägger upp några kort ifrån gårdagen :)





stolt :D




Kommentarer
Postat av: Anonym

det va ju en blå matta pucko:)

2009-06-13 @ 14:18:58
Postat av: M

ja jag såg det men man brukar säga rödamattan siddu :)

2009-06-15 @ 12:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0