Borlänge lever..för en vecka

Jag är hemma igen,tillbaka i Borlänge.Efter 1,5 halv vecka i Kinna,som nu faktist börjar kännas som mitt andra hem.
Jag trivs där så frutansvärt mycket,och det är minst lika jobbigt varje gång som det är dags att åka därifrån.
Här hemma är festivalen i full gång,tåget hem var proppat med punkare,emos och gud vet vad.Ikväll och i sex dagar framöver så lever Borlänge.Nu är det här det händer!Jag är faktist riktigt laddad inför torsdagen då festivalen kör igång på riktigt.Är vi som INTE startar redan idag veklingar? såfall är jag en stolt sådan,jag kommer troligen som alla andra år va tillräckligt sliten efter tredagars håll igång.

Saksamma,jag är hemma och nu ska här sovas!
GODNATT!

6 days baby?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0