Kinna,riktigt okej faktist..

Jag sitter nu i kinna hos pojken min,han är på jobbet och pratar hål i huvudet på andra människor. Det är yngefär så mycket jag vet om hans jobb.Det jag vet är att jag vill att han ska komma hem NU. Tanken är att jag ska va duktig och plugga teori nu,hmm jag är så pepp :/ Men efter som jag är en bra människa så ska jag snart ta och sätta igång :)
Har även lånat boken isprinsessan av älsklings mor,tänkte jag skulle va lite kulturell och läsa när jag är ensam om dagarna.Han påstår att den är dålig,vilket jag inte tror på..han är mest rädd för att jag ska bli såld i boken och bara villja läsa om kvällarna :) Jag tar rollen som hemma fru nu i några dagar men observera att det bara gäller nu i fyra dagar!
Ska väl diska och laga mat till gubben kommer hem (ussh va hemskt det lät) så ska jag även ut och vandra själv i lilla Kinna,vilket inte måste vara så enkelt när det gäller M.Olsson :S.

Imorgon börjar min tidsfördrift,ska måla fönster,mata katter och vattna blommor.
-Helt själv?
- Jepp :)
Ska förska att inte måla blommorna,vattna katterna och mata fönstren i alla fall :$



Ha en bra dag!
puss,
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0