Buuus

Efter nattens 3,5 timmar med sömn så har dagen vart ganska oserri :(
Drygat med ida sooom vanligt och vi har alltid kul och om det inte är så kul så ser vi till att det blir det.
Blandannat så kan man rosig med att lyssna på ida som vissa dagar har talsvårigheter och faktist väldigt
bra på att göra bort sig :) Det är alltid en hit,allt blir inte helt rätt när hon öppnar munnen. Men vi gillar dig ändå!
 När vi har våran lektion som bara jag och hon har så känns det lite som man är hos en psykolig har jag kommit fram till.
Finns nog ingen lärare som kan vara så djup som Jenny är. Hon frågade oss om vi påverkas mycket utav varandra idag..
(Hon tycker jämt vi ser trötta ut nu förtiden "ni som är såna fräscha & glada tjejer" -Mmmh)
Såg väl kanske lite extra hängig och allmänt off ut idag. Så säger hon "ni har väl inte samma kille?"
"För ni är ofta trötta samtidigt,man måste sova också,kan inte bara kramas hihi."
Hon är lite knäpp ibland och det är väl lite av en charm.
Som att vi skulle va trötta i skolan för att vi knullat hela natten lång :S herre gud..
Skulle ha  sagt "aah vi hade en trekant i natt,så vi är båda heeelt slut." 
Neej,nu ska jag och träna. Måste få upp lite värme i kroppen,brrr!





Kommentarer
Postat av: johanna;)

men gud jag som va så himla trött i telen inatt när du ringde haha! fyfan ja skäms lite höll ju säkert på att somna några ggr :$



Vart har ida köot det fina linnet? så fint me blommor hehe:D

Du är underbar!!!!!!!!!



2009-03-03 @ 22:35:29
Postat av: M

mmmmh,fyfan va lack jag blir. det är shysst det :S

2009-03-03 @ 22:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0