Klick sa det...

och nu har jag hittat min studentklänning,på www.Nelly.com :-D
När jag kollar ut genom fönstret och ser all snö så känns det lite dumt att köpa klänning redan nu
Men tiden går allt fortare och jag vill va ute i god tid. Om den sen sitter tillräckligt bra är en annan sag,det lär visa sig!

Idag va första dagen på praktiken,det va heelt okej till och med bra! Vi ska hjälpa till att starta upp ett spa
i källaren på Åkershem så idag har vi skrivit en meny på vad som ska kunna erbjudas. Det ska bli riktigt roligt :)
CCS har även sponsrat med en mängd produkter som vi ska få användning för.
Vår praktik uppgift utgår just från det här spa projektet så det är något vi må va ganska aktiva med,wiho!
Va även på Hällsjö på eftermiddagen,vissa ansikten va kul att se och andra inte :S tillbaka blickar från ettans praktik,urrk!I morgon ska jag och Ida till Borlänge hälsan och göra ett hälsotest,blir intressant!


Jag & bror :)
Snaaart är det min tur!
(dock tänkte jag väl ha en vettigare hårfärg
på den stora dagen)

Och tummen upp för grabbarnas "08 filmen" :)

Sov luuungt!

/M

Kommentarer
Postat av: johanna;)

(dock tänkte jag väl ha en vettigare hårfärg

på den stora dagen)



haha men! söt du är gums!!!;)

2009-03-11 @ 22:21:45
Postat av: M

jaa men min hårfärg där är ju hemsk!

fattar inte tata jag inte såg det då :S

2009-03-11 @ 23:58:35
URL: http://matildur.blogg.se/
Postat av: johanna;)

haha men neej:O hahhaa du e för skön du;)

2009-03-12 @ 13:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0