måndag igen!

Måndagen är förbi och snart hela denna vecka,så fort som tiden går nu.
S2 i lördags, Johanna..roskilde är det något du minns?
Det  va ett jäfla tjat så hoppas du va serri nu ;D Du vet vem som är på om du styr ;)
Annars hände det väl inte så mycket sjukt..konstigt nog? Har väl sett hela skräckbacken och lite till..
bra att man kan bussarna i borlänge "jojoozz" (y) Men jag hade skorna på rätt fot och minns hela kvällen,känner mig stolt :) Något vissa andra INTE gjorde den här gången.


"Vad jag bryr mig om nu

är att du kommer nära mig

även om det är för sent att älska dig

vad jag bryr mig om nu

är att från samma säng

lyssna till samma regn"
- söt dikt från en söt vän,förlåt men vi va som gifta :,-)


Godnatt!
/matildaa


Kommentarer
Postat av: johanna;)

Haha fyfan störd kväll :D ja va serri sötiz, bara jag får ledigt så drar vi ;D

Haha och "Varför", med bussarna? "Vi sitter på fel buss för i helvete!" haha vADÅ LOST`? ;)

2009-03-31 @ 14:45:37
Postat av: M

mmmh lite störd kväll ja,tacka jonas för att vi kom hem :D Brabra,får se va jag ska gör i sommar då. kanske bör söka jobb i blge också haha? vadå,jag har väl bara sökt i gbg :S smartskafftet hoj ..

2009-03-31 @ 18:01:10
URL: http://matildur.blogg.se/
Postat av: johanna;)

sök på coop, tycker jag e en skitbra idé!=)

2009-04-01 @ 11:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0