MUS! ;)


ser ni den? :D
Åhh så söt (JAA jag vet att jag är typ jordens största djurvän)
Kom iaf till praktiken i morse och våra handledare hade hittat råttskit i rummet.
Sen hittades choklad i ett skåp lite här och var och kort där efter hittade vi den skyldige :) en lite muuus.
Den hade böja knaprat lite på en kittkatt chokladkaka som låg där i skåpet,lite sött tyckte JAG.
Så började det härjas om att en råttfälla skulle sättas ut men då sa jag STOPP :@
(för vi fick inte tag i den så vi kunnde släppa ut den) dom lova att inte krossa mitt hjärta och skulle ge mig ett försök att rädda den men den va borta sen. Hörde något om att anticimex skulle dit för vårt kontor ligger nära köket så
det är väl för nå hygienskit.

Kommentarer
Postat av: johanna;)

Tjenare tjenare ;) HAHAA

2009-04-05 @ 12:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0