PEPP!

Farfar fyllde 70 och tjocka släkten va samlad,jag är väl inte direkt något större fan utav släktträffar.
Men vem är det!? Så mycket mer än det har jag inte hunnit med idag efter som jag även har jobbat.
Oserri eller serri, Bajens första match är borta mot Elfsborg 4/4.. och JAA jag är serri och jag är söggen ;D
Såå martin efter som jag inte längre är din flickvän så behöver du inte heller känna dig som en toffel! ;)
Sen kan du ju alltid gråta över att det tog nästan fyra år att få mig intresserad,men grattis du har nog lyckats..
och du vet vad som lockar som mest!!!

buus       
Min lilla kusin med dom vackraste ögonen och maxad med energi :-)               
              
 
Träffade lilla Petrus idag för första gången,
fast han är inte så liten längre. 
Som en liten gris men sööt ändååå! :-D  

tjingeling
/Tabita ;)

Kommentarer
Postat av: T

Elfsborg!

2009-03-08 @ 15:21:39
Postat av: M

mmmmmh ;)

2009-03-08 @ 16:48:48
URL: http://matildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0