FREDAG 20 mars

Åh va glad man blir av det här vädret,riktigt varmt ute nu ju :) Och tanken på att det idag är exakt två månader tills vi sticker till turki gör mig ännu gladare!! Jag tycker det är tråkigt med bildfria bloggar så därför får det bli en häärlig turki 08 bild,bara för det va det bästa någonsin. Dock kommer ju turki 09 bestå av allt annat än förra årets resa,inge lugn den här gången inte,och det gillar vi skarpt!  Vad den här helgen ska bjuda på har jag hitills ingen aning om men det är alltid bra. Oplanerade helger bli oftast bäst,något som förra helgen bevisade ;-)

 
;))))
UNDERBART!!!
(bjuder på kortet,brallan är skönhet nog för två ;-)
)


Trevlig helg mina sötisar!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0