Back to school!!

Det blev en lugn skolstart så här efter lovet. Facket va och pratade,va nog ingen som direkt lyssnade på vad han sa.
Gubben som stog och pratade verkade mest allmänt nervös och lite förvirrad. Hans kollega stog mest bredvid och såg dum ut,fnissade lite i mellan åt. Han pratade om att jobba svart,vi klura ut att det va nog det tanten som gubben hade med sig gjorde. Eller så va hon enbart med som ett exempel,att hon inte va med i facket :)
Vi hade åter en seriös idrottslektion idag,kul! Jaa det kanske är den fjärde lektionen som vi gjort något vettigt på under tre år, så för oss är det stoort när sånna lektioner blir av senni.
Efter skolan tog jag och min fiiiina vän Ida en fika på stan och pluggade inför morgondagens prov :-) Åhh, har saknat den tjejen,inte hörts under hela lovet. För hon har bara kräkits :( och klippts sig..juste! Ur gulligt & snyggt må jag säga.



Jag är sååå glad just nu,hoppas det håller i sig veckan ut ;-)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0