I vått och torrt..Ida,you make me smile!

Idag va det lite vår igen,undra vad det är för värder i morgon..snöstorm kanske eller så kanske det blir höst.
Hitills har dagen vart skön,en oseriös dag på praktiken utan våra handledare. Men vi är så duktiga ;)
Måste bara nämna att jag träffa en riktigt sjuk tant igår,tippar på att hon va runt 80 år. Och i den åldern så brukar man ju inte använda så mycket fula ord förutom vanliga svordomar om man säger så. Ja ni fattar. I alla fall från ingen stanns så får hon för sig att dra en fräckis och säger något i stil med "kuken står som ett rakt hammarskaft in i fittan ..."
Efter att jag och en av våra handledare uppfatta vad hon faktist sa så gick vi båda iväg och grät av skratt.
Det passa liksom inte ihop med damen som satt där att just dom orden kom ur hennes mun,va bara för sjukt.


Det roliga med min älskade vän är att vad som helst kan komma ut ur hennes mun när som helst.
Det finns liksom inga gränser,det roligaste är väl när hon kommer på sig själv.
Det här va något av det mildare,men det gjorde en del utav min dag iaf ;)
(vi ligger faktist inte på kiss och bajs nivå,utan det roliga va att personen i fråga va seriös och tänkte högt bara)

Har även vart in till skolan för att prata med vår handledare anngående projektetarbetet (raportten ska ju för fasen va inne snart :S) Så det är vad jag måste ägna kvällen till :/ Fixade lite annat och solade sedan med ida :-)
Fick nyligen ett sms av mamma,hon har hängt med lasse åberg idag.
Så hon har väl nån storry att skryta om när hon kommer hem antar jag :)

För er som inte visste så är det våffel dagen i morgon (och sens när har jag själv börjat ha koll på sånnt?)
Ska iaf göra äppel och kanel våfflor tillsammans med min pelleplutt,något som ida tippsa mig om idag.

Hoppas ni haft en bra dag mina vänner :D

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0