Lev livet,nu ska vi leva livet!!!

Så min vän nu är det vår tur,det är dags att leva livet..
dags att tänka lite på sig själv!
Singel i cirkus fyra månader nu,kan inte riktigt förstå hur man står ut.
Men har man aldrig vart i något så pass seriöst så vet man förstås inte bättre,
lika som jag fortfarande inte riktigt ställt om mig till att va "fri". . 
Men det är galet va beroende man är utav varandra,tom blir det och fritt är det.
Men jag har iaf kvar min plutt,något många inte lyckas med.
Men ska inte sticka under stolen att jag fortfarande har lust att strypa han till och från
trotts enbart en god vänskap nu ;-) 

 sorry,det va inte igår..
(
OBS!
jag kan bjuda på mig själv,så jag bjuder på dig också macke ;))

Jag skrev nyss ett ganska långt och seriöst inlägg men händig som jag är så trixa jag till det
så i stortsett hela texten raderades, och nu finns ingen ork att skriva om det.
Så ni får tyvärr inte ta del av mina tankar kring "män" .. va nog kanske bäst det :)
Har ju redan min feministstämpel hos en viss filur :@ haha!

wihoo...
pyss&mys
/M

Kommentarer
Postat av: Mehmet

ta bort bilderna nu

2009-03-12 @ 12:49:57
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-03-12 @ 12:57:53
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Neee bilderna ska var kvar :) Fina

2009-03-12 @ 18:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0