radiooo/myspys & vååår

Snart har redan två utav dem fem veckorna av praktiken gått,dagarna går faktist riktigt fort. Skillnad från dom två tidigare åren när man mest räkna ner timmarna och kollade på klockan. JAAA,vet inte vad jag yra om i radion idag! Dom  va och intervjua oss angående spat. Ida den jäveln stack och lämnade mig ensam kvar i swe :O hon slapp undan radio tanten och en lååång timme med dragspelsmusik. Men sak samma vet knappt va jag sa och ska inte höra det i efter hand nu heller. Haha finns det nå hemskare än att höra sin egna röst. Vet inte hur mycket jag & malin skrattat åt en inspelning på min telefon när jag pratar, Jääkla fin röst man har!
Förutom en dag på Åkershem så har jag äntligen träffat favorit tjejen min,va några veckor sedan sist.
Tog en fika på Almas, snacka skit och uppdatera varandra om det senaste som hänt. Drog hem till mig för lite mia & klara som vi älsket sens en låång tid tillbaka nu,love it! :D Våra turkiet kompisar hade mejlat och tyckte det va dags för oss att ut och resa igen. Dom hade planer på att åka tillbaka till samma hotell som vi bodde på i Side,något jag inte har någon större förståelse för. För så jäkla bra va då inte hyddan till hotell,nog för att det ändå va underbart! Skulle man orka med en vecka till med dom det är frågan,haha! :) Har även haft massage som vi för det mesta har och även haft i alla år sedan vi va småå. Det kan ju va det bästa som finns! Efter att ha kollat lite bilder från studenten 08 så blir man bara mer och mer pepp. Jag är sååå laddad,längtar så galet mycket!!!! :-) :-) snartsnartsnart,i år är det äääntligen vår tur!
VÅÅÅREN är här villket gör mig pigg och glad,underbart! :)

Det blir ingen match,det blir något såå mycket bättre....

pussss
/M

Kommentarer
Postat av: johanna;)

va händer

2009-03-20 @ 13:51:31
Postat av: johanna;)

haha såja!! jag letar efter dej på olika radiosidor nu;) sen kke det dyker upp nån länk nånstans :$

2009-03-20 @ 13:52:27
Postat av: M

DU skulle bara våga länka,dååå duu! då är vår vänskap uppsagd ;( haha

2009-03-20 @ 22:58:42
URL: http://matildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0