19.56

Jag tar en paus från allt pluggande,inte för att jag har tid med det. Men min hjärna brinner snart upp annars!
Jag börjar tröttna på de den här bloggen,har inget vettigt att skriva för tillfället.
I morgon är det i alla fall en vecka till det bär av till Alanya,vilket känns riktigt skönt! Härligt att komma bort ett tag.
Vet inte hur länge den här resan har vart planerad? men det va ett bra tag sedan vi bokade men när man nu står här och det är så få dagar kvar så känner jag mig inte alls lika pepp som jag va dagen då bokningen gjordes.Men jag vet att det kommer, är troligen bara för stressad för att kunna njuta just för tillfället.Så joo läntar det gör jag,så inåt helvette :D moha!
Med tanke på att det är fullt upp dagarna innan nu så är det dags att börja tänka på packning i tid,lycka till.. 20 kg?
Det mesta inför studentveckan och allt kring studenten är planerat och även studentlåten är fixad ;)
kanske inte så jääätte bra fantasi där på låtfronten men lätt den bästa låten med mest passande text!
MEN det bästa av allt är att min Tor kommer i morgon,ihh! Trotts att det "bara" va 1,5 vecka sens jag åkte från kinna så längtar jag så jag håller på att spricka. Men det är väl så det är när man är kääääär :-)

Nu måste jag fortsätta plugga,wihooo :D

Trevlig kväll!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0