6 days..


EN ENORM LÄNGTAN!



<3



Jag vet inte om jag kan påstå att mitt val av inriktning "Hälsa och friskvård" var så vettigt.
Det kvittar väl för mig efter som ingen annan inriktning intreserade mig mer eller mindra.
Men lärt mig nått,nää det har jag väl ändå inte. Rätt värdelös kurs om jag ska va ärlig.
Men hade jag inte gjort det valet hade jag inte heller kommit så pass nära en viss person som jag nu gjort
det här sista året. Jag har aldrig haft så rolig på lektionerna som dem jag har med kära Ida :-)
Att man tillsammans kan hitta fram till en humor som igentligen är så kass så den blir då på nått sätt blir bra.
Som du sa idag "vi går hand i hand genom dem felsta problemen nu på sista tiden"..
Lite läskigt,men vi ligger ju iallafall inte med samma kille som vår KÄRA lärare Jenny trodde :)
Den dagen den sorgen!
Det jag ville komma fram till är att jag inte har lärt mig något vettigt under dem olika kurserna i Friskvåden,
men jag har funnit en vän för livet!  Min Ida är pricken över i:et i LIVET ♥ (där fick jag allt till det hörrni,ni som fattar ;p)
Sov gott!
/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh din söta gullunge du måste ju berätta när du har vikt ut dina känslor så för mig över internet så jag kan läsa det, jag förstår att det satt långt inne. men kan bara säga detsamma hade aldrig klarat av våren utan dig syster!:) <3<3<3<3<3

2009-06-06 @ 17:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0