Bloggtorka?

Ja jag är väl inte allt för seriös med den här bloggen,men jag skriver när jag får tid och lust i alla fall :-)
Igår åkte pojken min hem, vilket innebär att jag lider av en enorm saknad nu. Jag känner redan att distansförhållande inte är det bästa men risken att man tröttnar på varandra finns ju dock inte, vilket är en fördel. Men nu är jag tokkär och tänker inte klaga på sitvationen. Jag har den bästa pojkvänen och vill visa hela värden hur mycket jag tycker om honom! 
Jag va lite ledsen efter att Tor åkt så mamma gav mig choklad hjärtan som tröst,sött!

I morgon 2.00 bär det av mot arlanda och vid 7.00 lämnar vi Sverige för en vecka i Alanya ;-) 
Jag gör det sista rycket i skolan och är snart klar med allt vilket känns helt underbart skönt. 
Alla böcker ska in och datorn ska tömmas på alla arbeten från tre års tid tillbaka. 

Nu ska jag gå till chrille och plugga religion,det är mycket roligt och intressant, speciellt när det handlar om kultur av olika slag :)        NEJ  jag va icke seriös!

Pusshej!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0