-






Det här är fredagsmys för oss! Hemmagjorda pajjer,godis,tändaljus,soffmys & Idol såklart :-)



Igår,lördag så var mamma & pappa här och hälsade på. Vi var på IKEA,handlade lite och åt godmat.
Jag laddade upp förådet med nya doftljus i olika dofter,Mmmmm va gott dom luktar ;-)
Hälsade på tor på Expert. Så fick pappa gå på bauhaus och där köpte jag en julstjärna till fönstret (ska ta kort på den sen för jag tyckte den va jätte fin och lite speciellt) men tråkigt nog så fungerade inte alla lampor så den måste bytas.
Jag hade bakat en kaka som vi fikade på i slutet av dagen innan det var dags för dem att åka hem igen.
Trevlig dag med andra ord! :-)
Tack mammi & pappi!!

Om några timmar så ska jag ta bussen till Marieberg,möta upp tor efter han slutat jobbet.
Vi ska kolla lite i köpcentret och byta ut min julstjärna. Så måste jag införskaffa något som får mitt hår att sluta lossa!
Kanske har vitaminbrist. Sedan måste vi hem och packa upp lådaorna som älsklings föräldrar hade med sig med hans saker (efter som lägenheten är i andra hand så användar vi nu inte våra egna kökssaker) Mamma tog med min köksservice igår så har lite mer egna saker nu iaf.
Jaa,det är väl min dag i korthet.

Ha en bra dag!
Hejdååå!

/M

Kommentarer
Postat av: Lena

Var på IKEA förra veckan, (farmor & moster Gunvor) och handlade upp nästan "alla" doftljus dom hade! ha ha.. -en hel hög som Agneta bad mej köpa till henne!;-)och en hel bröt hög til mej åxå! skratt Vaniljen var en höjdare, även äpple/kanel...

Kram i regnet! /"faster" Lena

2009-11-23 @ 17:17:41
URL: http://frallorna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

HAHA ja jag blev fan lite fundersam ;) PUSSARKRAMAR<3

2009-11-24 @ 13:00:07
URL: http://johannaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0