1:a ljuset




Nu är julstjärnan uppe och en adventsljusstake införskaffad :)
Och lite senare ska vi på julmarknad på slottet,riktigt mysigt!
Jag går förbi slottet i stortsett varje dag och det ser så fint ut när det står adventsljusstakar i fönstren.
Så det ska bli kul att äntligen gå in i det där slottet! :)
Här ovan är en kopp från min service,tycker den är så fin hihi.

Jag känner mig riktigt glad nu.Jag ska få jobba december ut vilket är jätte bra,det  bästa skulle nu vara
om jag kom in på skolan,kan inte beskriva hur glad jag skulle bli då.Ju mer jag tänker på det detsto mer känner jag att jag verkligen VILL komma in.Men det är troligen jätte många som söker så jag försöker ställa in mig på att jag får ett nej. Det är inte långt kvar till jul och jag börjar få riktigt julkännslor,fattas bara snö!I morgon är ju första advent också. Nu när jag kommer hem så ska jag och mamma baka lussebullar,julmys!! Älskling ska åka hem till Kinna i några dagar,jag är avensjuk för jag längtar verkligen jätte mycket efter den lilla staden.Men jag ska hem och träffa mina vänner,och även några som jag inte träffat på månader,det ska bli kul! Kinna får vänta till nyår för min del :-)

Nu ska jag gå,vi ses snart!!

puss!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0