GOTT & blandat





Tårta & champagne

Gustav fixade lasbildkörkortet i fredags så jag gjorde en passande tårta till honom(GRATTIS igen),en liten överskning.
Han belv nog rätt nöjd,men kunde han bli annat när lill syrran fixat så fint ;-)
Han tyckte det va lite som ett barnkalas,lite barnslig men kul tror jag -haha.
Observerea att det är ett volvo märke fram,det där som ser ut som ett tuggumi med ett gultsträck över och en grön prick i mitten.
Så vad tycks?! :)


Min morfar är inte som alla andra,och tacka fan för det :)
För hur skulle vår värld se ut om alla va så H.Skolglund.... ;-)
Visst är han lite lik Ozzy Osbourne här,haha.
(bilderna är från middagen hos mormor & morfar i lördags)


Jag är tillbaka i Örebro för några dagar och det är verkligen PISS värder ute.
Jag VET att jag BÖR gå runt och dela ut Cv idag,men jag har verkligen inte haft nån lust att sätta
foten utan för lägenheten :$

Jag har läst ut min bok idag "En tillräckligt vacker dag för att dö" den riktigt bra,en sån där som man fassnar i,
kan ju bero på att den är san,är lite som Gömda/Asyl böckerna.
Jag har blivit en läslus,det är ju skit kul att läsa böcker när man kommer in i dem,speciellt när man åker så mycket tåg som jag gör.Det fördriven tiden kanon bra! Tor kan inte riktigt förstå sig på mitt bokläsande,tråkigt enligt han.
Jag läser ganska segt men jag tror gossen min är snäppet segare så det ligger nog lite i det ;)

Igår hade vi myskväll,kolla film och åt gott. Nog för att jag & älsklingen alltid har myskvällar haha, men igår sa vi att "nu ska vi ha myskväll" så då äre lite extra mys..äh ni förstår nog inte ;p
Dagen före när vi va och handla fick T syn på damsugare fast med papparkassmak,typ jul damsugare.
(ALLT ska ju göras om till jul! :S "bindor med juldoft" - varför inte det finns säkert, om inte så kommer dte väl snart höhö! )Så jag köpte dom dära damsugarna till han kom hem :) Glad blev pojken och goda var dem,typ som att äta pepparkasdeg med vitschocklad.



Nu ska jag stänga av tv:n slå på musik och plugga körkortsteori som bara faasen!!
TRÅKIG men behövligt!

Hejsvejs!

/M

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nee va fiiin tårtan blev sötis!

2009-11-18 @ 20:00:00
URL: http://johannaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0