13.53

Snart har alla ljusen på soffbordet brunnit ut,tände dem till frukosten. Min pojkvän sa att jag är dyr i drift för att jag konsumerar så mycket värmeljus,haha.Jag ska fixa mig och cykla ner till stan för att fortstta julklappshandingen som jag började med lite smått igår.Min telefon är trasig så jag va in till T på jobbet för han visste en telefon han trodde jag skulle gilla.Och visst det gjorde jag,det är en eriksson och den ser ut som en diamant,finns i olika färger,jätte liten är den.Får se hur det blir men jag måste förmodligen köpa en ny (såå tråkigt att lägga pengarna på bara) passade även på att gå ut & luncha tillsammans igår och innan han va tvungen att gå tillbaka till jobbet så gick vi in på en för oss ny djurafär och kollade på hamstrar :) :)

Jag har även börjat testa lite nyårsklänningar,vill ju inte hitta nån som man vet att troligen minst tre andra också kommer att ha på samma fest.Vilket risken är stor att det blir om man handlar på Gina eller HM.Jag älskar verkligen Bikbook och blev såå glad när jag upptäckte att det fanns två sånna butiker här när vi precis kom till Örebro.Så jag har testat några klänningar där,då inte risken är lika stor att alla andra har samma plag som, en själv.Ja ni fattar nog.MEN det var ingen som riktigt föll mig i smaken,ingen utav dem från Bikbook som satt som en smäck.Utan den rätta klänningen hittade jag inne på HM givetvis :/ Hmm.Jag vet att det är ett tag kvar till nyår men det gäller att va ute i god tid.Så jag ska visa dom olika plaggen för älskling i helgen,alltid kul att höra vad gubben tycker. Det är ju trotts allt för honom jag vill va fin ;)
Nu hör jag hans röst i huvudet "men du är fin vad du en har på dig" sånt en tjej INTE vill hör,fast ändå så är det ju just det som vi blir glada av att FÅ höra. Ja vi är lite knepiga vi flickor men ändå är det vi som har hjärnan på rätt ställe...eller? ;) Mohaha jag å min livskamrat hade lite diskutioner om det där igår.
Hur en tjej "ska" vara,och hur det hör till att killarna "ska" göra allt för all få undan sin arm som flickvännen så skönt sover på utan att väcka henne,just för att dom själva ska lyckas få nån sömn. Men när det är min tur att vara Björnen som vi klalar det för,alltå min tur att hålla om honom så har jag en viss förståelse för grabbarna. Det är mysigt,men det slutar alltid med att jag släpper taget för att kunna sova riktigt gott,haha.
jaja nog om det :)

Jag har köpt träningskort på friskis,12 ggr det gäller dock inte i Borlänge vilket va lite synd.Men med tanka på att det bara kostar 30 kr per pass hemma så kvittar det.
Jag var på ett bra medelpass igår,det va en kille som hade det och han hade ett roligt & svettigt pass.Mycket benövningar,resultatet idag är ruskigt med träningverk i lår,rumpa och lite i magen.Lär ju kännas riktigt gött i morgon.Men träning ska ju hjälpa mot träningsverk så får hoppas kvällens medelpass gör susen då :)

Neej nu måste jag sätta fart!

Ha en bra dag alla glada :-D

Och bubben...DU är det bästa som finns,gos på dig underbara varelse!! ♥♥


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0