TISDAG

Även denna helg har vart lugn,skönt faktist. Jag ålkte från Örebro igår kväll,har jobbat idag och ska även göra det i morgon.
När jag skulle städa inne på en toalett idag så va det en stor spindel-jävel där inne.Som att det inte är nog läskigt att vara själv inne på en sjukhusavdelning,man ska larma av och går runt och tända alla lampor,självklart får man för sig att det låter här och var också.
Men när det stora krypet dök upp så tänkte jag inte längre att jag var ensam med en massa sjukhusspöken (japp,det finns sånna!)
Stax därpå kom en utav personalen ,tack gode gud tänkte jag och hon fick gladeligen ta bort det skräckinjagande jätte bamse monstret!
Nej jag överdrev inte nå... ehhh,hmm,hee.. Ja den va stor nog för att FÅ va rädd iaf!

I lördags gjorde jag och Tor vår egna rotfruktsgratäng,den blev riktigt god,som allt annat vi experimenterar ihop när det gäller matlagning!
Jag är lyckligt lottad och har en pojkvän som tycker det är kul att laga mat och han kommer ofta med nya ideer :-)
Jag har tänkt att pyssla ihop vår egna kokbok!



KLAR! mummms!!

I söndags va det vår halvårsdag.Vi gick på bio och såg Beöllopsfotografen,den va sevärd enöligt oss!
Efter det så åt vi på restaurang :-) Sen gick vi hem,åt glass och spelade tv-spel ;-)
Mysig kväll helt enkelt!! 


Mitt kakmonster fick en liten burk med mina hemgjorda kolakakor som tack för hjälpen med bloggen :-)
Tyckte burken va riktigt söt,hitta den på Tulavippan för 15 kr.

Snart kommer mallan hem från spanien också,efter några trevliga sms igår så vet jag att vi har mycket att
prata om när vi ses ;-)



Han är det bästa som någonsin hänt mig,ett lyckorus far genom kroppen när jag tänker på oss.
För mig så finns det ingen vackrare människa. Jag är lyckligt kär och kan inte tänka mig ett liv utan min underbara T ♥
Vi är kärlek! Han är bäst :-)

mihhhii...

Ha en fortsatt bra dag!
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Lena

Den där Gratengen såg attans god ut!! :-) -tror jag smakar lite!! ler

Vilken underbar kärleks förklaring!!! hoppas han läser bloggen!! ;-)...

-Spindlar?? -nä då möter jag hellre ett "sjukhus spöke!! ha ha ha...

Kramen! :-) /Lena

2009-11-03 @ 17:31:26
URL: http://frallorna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

hahaha ja jag älskar den :Dså jäkla kul.. grinskrattar varje gång jag ser den ;)

2009-11-04 @ 16:31:59
URL: http://johannaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0