PAPPASDAG!

Det är farsdag idag,villket ingen kan ha missat.Säger Grattis till pappa,hans present blir att jag kommer hem ikväll!
Mohaha,nä nått mer ska jag väl hitta på!

Tors föräldrar har vart här under helgen så igår var vi ut och åt på "Den lilla Danske" som älsklingen trodde att den hette ;) Sak samma det va en trevlig kväll med riktigt godmat!

Jag ska jobba under kommande vecka och på lörsdag ska vi till mormor på "fest" hoho.
Med andra ord,jag blir hemma över helgen vilket var ett tag sedan jag var.
Men det är bra att jag får jobba och det ska bli trevligt att äta hos mormor och träffa kusinerna.
Både Tor & Örebro står ju trotts allt kvar tills jag kommer tillbaka ;)
Jag är sååå glad över att vi ska fira jul tillsammans,att vi slipper åka ifrån varandra då!
Det blir nog min bästa julklapp,jag nöjer mig bara jag får ha min bubbe med mig :-)

På måndag ska jag träffa malin vilket jag inte har gjort på nästan tre veckor,jippi!
Jätte kul att jag måste se ut som ett lik bredvid henne,efter två veckor i Spanien. Tummen upp.. :S

Hoppas ni har haft en trevlig helg,det har jag haft!

Kramkram!

/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0