svett

Jag skriver lite snabbt,ska snart ta hojjen till friskis med malin :-)
Jag har konstaterat att min telefon är trasig så får åka förbi kuppan med den i morgon.Jag har lånat mammas gammla telefon nu
och ni vet om man sätter i sitt sim kort i en annan telefon så ligger ju vissa nr och sms kvar i telefonen (alltså i det här fallet i mammas telefon) Åhh gud villka minnen som kom upp när jag kollade igeneom skickade på sms som mamma skickat till mig.
För det låg kvar medelanden från när vi smsat från FÖRSTA gången när jag åkte ner till Kinna med stefan & Johanna för att träffa Tor. haha det pirade lite i mig när jag läste dom "är det öppet på liseberg nu? ta det lugnt!" åhh om ni bara visste hur mysig den kvällen va och hur fint det va med snön och alla lampor,och när jag å Tor åkte sagaslottet haha. Det va stelt och allt va nytt,det va pirr för hela slanten!
Hitta nått sms jag skickat i april "jag lever, så du kan sova nu" Det va när jag hade åkt ner till han och vi hade inte setts på ett tag.
Stackars mamma,va väl livrädd under den där tiden när jag skulle hälsa på den där okännda grabben som dessutom va äldre än store brorsan. Haha naa ;-)
Fasen va man känner sig "naken" utan sin egna telefon känner jag nu.Inte för att jag gör så mycket annat än skickar sms å ringer men känns ändå drygt att va utan sen egna. Pluss att jag är inte van med ericsson och inte med enbart vanliga knappat utan även mina toutch knappar som alla utom jag retar sig på :-)

Nuu måste jag gå ska cykla upp för mördarbacken och sedan svettas gärnet på medel med Rune! - Great!!

puss

/M

Kommentarer
Postat av: Johanna

ÅHH Liseberg var UNDERBART i julas!!!!!! vill dit i år igen!!

2009-11-11 @ 15:56:31
URL: http://johannaellen.blogg.se/
Postat av: matilda

ja visst va det!! :) ja jag med!!! :D det bör väl va sånt dagarna efter jul,kring nyår också :)

2009-11-12 @ 12:13:50
URL: http://matildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0