torsdag

God middag!

T åkte till jobbet för en timme seda.Han hade glömt att han började senare idag,så klockan ringde 9.00
men när han kom på att han inte alls skulle åka till jobbet i vanlig tid så han vi för en gångs skull med att äta frukost i lugn och ro. Skippa gröten gjorde vi också (jag börjar tröttna på gröt snart så känndes lite lix att byta ut den)
Det blev mys i morgon soffan till efter tio med Malou :) En riktigt bra start på dagen helt enkelt.
Om vi har tur så jobbar bubben 12-17 i morgon vilket skulle vara underbart,efter som han jobba HELA den här månaden så får man ta vara på sånna dagar.Så jag hoppas hoppas att han får en kort dag!
Senare idag ska jag träffa Johanna inne i stan,jag ska kolla in friskis också :)
Jag vill träna både idag & i morgon men det svider att betala 70 spän per pass :/ Får se hur det blir.

Ha en bra dag!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0