Att jag aldrig lär mig,att säga hejdå..

Tåget Örebo-Borlänge ca; 09;55

Vattnet rinner ner länst tågfönstren,jippi villket fint väder vi har idag :S hmm..

Jag har gjot det igen,åkt ifrån dig med den där jobbiga känslan i magen.
Nej Nej Nej!!! För jag vill verkligen inte,jag är så besatt,så beroende utav din närhet.
Jag älskar känslan av din närhet när du håller om mig.
man kan liksom känna kärleken sippra mellan våra kroppar,så vackert.
Nästa station Frövi,Frövi!!!
BLÄ! vad jag hatar den där förbannade rösten,den ekar i huvudet på mig.
Jäkla skit jag glömde kameran,hade tänkt ta med den till Borlänge.
Jag anser att jag har större användning av den än killen min :-)
Åhhh,jag kan fortfarande känna doften av dig!
Jobbiga tankar kommer,som jag nu måste ta död på själv.

Jag har aldrig vart kär tidigare... det vet jag nu,när jag träffat  dig dig dig!


MYSSSSSSSSSS
bästa!
älskling!
♥♥♥ 
♥♥♥                                                                                    
♥♥♥





Jag har knappt vart hemma i två timmar men jag längtar redan tillbaka. Förlåt om det låter hårt mot er mina kära här i borlänge.
Men jag kan inte hjälpa,ni vet att det inte är ER jag inte saknar när jag är borta och det är inte ER jag längtar bort ifrån när jag kommer tillbaka upp hit. Jag kanske har fel nu,men jag får någon kännsla av att när man väl har testat på en ny stad och vart ifrån den här B ett tag,så jaa.. då kan det va svårt att riktigt känna att man villl tillbaka. Kan det ligga lite sanning i det?! Men det är ju förstås olika vad man tycker. Att jag sen är stört kär i min prins som inte lever här gör ju inte saken lättare,att just gilla att vara här uppe i DALARNA.

I helgen har jag & Tor vandrat runt på stan i Örebro,shoppat lite till hans lägenhet. Det blir rikigt fint och mysigt!
Jag börjar verkligen gilla den staden,det är så mygigt på något sätt. Ser ut att finnas så många trevliga restauranger,fik och andra likanade ställen. Som i lördags hittade vi på en sportbar,jag är otroligt icke sport inresserad.Men med rätt sällskap så va det riktigt mysigt där inne,vi tog en öl efter en dag på stan.
På kvällen försökte vi få nått liv i tors vattenpipa som han köpte i Tunisien,det gick sådär,haha.
Hur som helst så har vi haft en trevlig helg och utan någon utgång. Jag måste även tilllägga att vi åt röktmackgrill i söndags,riktigt gott!

Jag vet inte hur länge jag stannar här,jag pratade med Petra på tåget hem och hörde att Idas inflyttningsfest skullle vara nästa helg.
Hmm det blir svårt att få saker och ting att gå ihop.Tänkte jag skulle slå en pling till tjejen under veckan.
Petra sa även att hon skulle åka till Tunisien inatt,jag är inte nå avensjuk alls. FAN VAD JAG VILL TILLBAKA!
Förlåt mamma att jag svär så mycket,jag ska försöka vårda min skrift ;-) mohihi! jag ska iaf kanske träffa P senare efter hon packat,den skiten! morr!!

Snart kommer nog mammasen hem,hon & mormor ska måla och grejja i köket.
För varje gång jagkommer hem så har något nytt skett i köket,det går sagta men säkert framåt,det blir nog kanon det där :-)
Idag va stolarna målade lika som soffan,till jul kanske det är en tapeter remsa på plats ;-) vem vet,NEJ nu retas jag!
Lite internt "skämt" här som inte alla förstår.

Det regnar fortfarande ute,villket är en anledning till att få stanna inne.
Jag ska nog pyssla lite... och drömma,det brukar jag göra!!


Ha en fortsatt bra dag!

/Eran M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0