En tisdag.

Det är tisdag och jag känner mig inte alls sugen att hoppa på cykeln och trampa mot körskolan,som jag snart ska göra.
Men efter körningen ska jag & mallan till friskis och svettas,vi tänkte även köra ett yoga 2 pass efter medelpasset. Får hoppas att det inte är allt för stor skillnad mot det andra yoga passet.Jag kommer förmodligen inte ta mig ur sängen i morgon pgr av träningsverk från topp till tå.
Hur som helst,det ska bli kul.Efter vi vart duktiga och tränat så blir det tv mys,idol & andra Avenyn!
I morgom ska jag ÄNTLIGEN se "Män som hatar kvinnor"! Ja seg som man är så har den inte setts utav mig ännu.
Mamma har införskaffat den medans jag vart borta så nu ska det allt bli av. Fan det är ju snart premiär för den andra filmen,eller har den kanske redan vart?
På torsdag åker jag till baka till Örebro,JAA! :-D Saknar redan min skrutt! även om jag åkte där ifrån i söndags,haha..mjaa är man kär så är man!

Nu ska jag ta mig upp till stan.
Ha en bra dag!

Jag älskar dig,mys!

pusssss

Kommentarer
Postat av: Felicia på rosa moln

Hjälp mig med vad jag borde göra! Skriv en kommentar och rösta, SNÄLLA gör det. Jag behöver hjälp, kan aldrig bestämma mig. Vågar jag eller bör jag bara toppa mitt hår? Jag har ju tjatat så mycket om att jag ska spara ut mitt hår nu, men kan det vara så att jag trivs och passar bäst i kort hår? Haha... hjälp mig med din åsikt, eller skicka gärna en länk på något annat ni tror jag skulle passa i ;)



http://felicilicious.blogspot.com/ Tack på förhand :)

2009-09-17 @ 10:35:45
URL: http://felicilicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0