För igår var vi barn för en dag,eller?

Gårdagen spenderade jag tillsammans med Felicia & Malin,vi tog en promenix runt älven på förmiddagen,riktigt skönt.
Vid 16 tiden begav vi oss upp mot berget för att grilla korv,ja helt enkelt göra sånt man gjorde när man var liten,dricka varm choklad i skogen. Vi fick fort en fin eld och kunnde glädjeligen grilla våra korvar... ja nästan,hmm nej. men varm choklad drack vi och mysigt var det i alla fall ;-)
Jag känner mig helt tom i huvudet så jag låter några bilder tala för gårdagen :-)


nööördar ;)

På kvällen åkte vi hem till Felicia,kollade Idol,Hollywoodfruar och Anna Anka som gästa Aschberg. Och som vi alla vet så är Anna Anka en stor IDIOT :-)
Jag & Malin åkte hem till mig,kollade kollade runt på intenett,skrattade och konstiga saker,kliade på ryggen och slutligen somnade vi.



Nu är en ny dag och jag ska ta mig upp till stan om några timmar,besöka körskolan,YES :D :D va kul! (försöker se posetivt på dagen)
Jag skulle ha träffat Emelie efter körningen men efter som hon var tvungen att jobba så ska jag hitta på något annat.
Vilket inte gjorde så mycket,har haft lite bekymmer om hur jag ska hinna med allt innan jag åker på torsdag efter som att jag fullbokat
alla dagar. Så det passade bra med en lucka idag trotts allts.
I morgon ska det klippas i mitt hår,lite hemma fix och på eftermiddagen ska jag möta Rebecka.

Jag fundera om jag skulle springa eller gå runt älven,men jag tror jag ska krypa ner i ett varmt bad istället,moha. Jag har faktist vart duktig och gått eller sprungit runt den där älven i stort sett varje dag nu när jag vart hemma.

Örebro på torsdag alltså,jag läntar alltid!!
Jag älskar älskar älskar min skrutt,ses snart killen!

Jag har fått klagomål för att jag uppdaterar min blogg för sällan,själv tycker jag att jag skriver här nästan varje dag haha.
Men jag ska försöka skärpa mig då!

Ha en bra dag alla glada!
:-)


/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0