Hemma?

Jag är tillbaka i Borlänge,jag väljer att inte skriva "hemma i Borlänge",då jag inte längre känner den här staden som 100 procent hemma längre. Jag har vart här ifrån i tre veckor,vilket inte är någon lång tid.Men så mycket har hänt så det känns som det va månaders sedan jag varr i Domnarvet sist. En utflyttningsfest/avskedfest har hållits för Tor,den blev lyckad! Vi höll till på en äng och hade stor brasa,och vi bjöd på tilltuttugg.Många utav männoskorna där va nya för mig men mycket trevliga filurer! Tor var riktigt förfrisknad och hade nog roligt åt det mesta.Han är till och med söt när han knappt kan stå på benen,pojken min! mohaa..
Vi har flyttat ur tors lägenhet och vart upp till örebro med en full proppad släpvagn.Vi åkte tillbaka till Kinna för att städa ur lägenheten och slutliggen lämna hans mysiga tvåa på "tattarholmen" för gott. Vi har bott hos hans föräldrar i några dagar och vart i Ullareda på GK´s (som för mig är en typiskt semester grejj). En natt bestämde vi oss för att boka en resa till Tunisen.Det blev en underbar vecka i värmen med min älskade. Jag måste tyvär meddela att det inte springer lösa elefanter utanför hotellen trotts att det var i värdsdelen Africa,attans vilken besvikelse! ;-) Men kameler fanns det gott om,både stora och små. Jag & Tor testa även på att va Alibaba och hans fru,mycket trevligt-höhö! Jag längtar redan tillbaka men antar att längtan blir större när kylan kommer och man bara vill bort från detta land.

Efter veckan i värmen så återvände vi till Kinna.Tors familj har hämtat hem en ny liten kisse som vi hann men att mysa med.Hon är olagligt söt!! I torsdags vid 21-22 tiden var det dags för oss och kära Börje att åka upp till Örebro.
Så helgen har bestått av att få någon ordning i lägenheten och min händiga man har med hjälp av den ny inköpta borrmaskinen satt upp
mängder av saker på väggarna. Det känns i alla fall riktigt hem trevligt nu! Vi har även vart en vända till IKEA (Jippi!)
Resten av tiden under helgen har tor egnat åt sin nya flickvän.. TVÄTTMASKINEN! Japp,han är riktigt nöjd över att ha en egen sådan.. och jag har inget emot den andra flicvännen heller :-)

<3

Tunisien!

Mer bilder från vår semster kommer på facen inom kort!

P.s 4 månader och 13 dagar och jag är exakt lika nykär! Det kan inte finnas någon bättre kännsla!
Gubben,du gör mig till den lyckligaste lilla flickan i hela vår värld! ♥ puss min skrutt!

Sovgott!
/M


Kommentarer
Postat av: malin

söta ni ääär!:)

2009-09-17 @ 11:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0