hemskt.

Jag ryser när jag läser på aftonbladet om gårdagens överfall.Det har vart ett antal våldtäckter runt omkring här i Örebro på sista tiden,det var även med på efterlyst angående när den där tjejen blev överfallen vid universitetet.varje gång jag går längst rundstigen så tänker jag på det att det är i närheten det hänt,för er som inte vet så kan jag ju säga att den vägen är inte den mest trevliga att går längst när det är mörkt.Speciellt inte när man tänker på allt som hänt.Jag trodde att den där idioten hade åkt fast för det har vart lungt om det där på ett tag och tänkte att dom kanske fick tag i han efter programmet.Men han har alltså slagit till igen och den här gången vid markbacen där T bor.Så fruktansvärt,det blir så verkligt när det är på ett ställe som är som "hemma",jag brukar alltid känna ett visst obehag att gå från bussen och in i lägenheten där.Men man tänker ju ändå att något sånt där inte händer,nej inte "här" det är bara sånt som man hör på nyheterna.Jag brukar alltid tänka "jaja det händer ju inte en själv" så dum som man är,jag vet att jag var en idiot som bad att få ta sällskap med den där killen för någon helg sedan,jag vara bara så rädd att gå själv,men han hade ju lika gärna kunnat vara Han,våldtäcktsmannen. Längst ner i artikeln så står det "polisen har i nuläget ingen misstänkt" Han går alltså lös,han finns där ute och nu har han vart över hela stan,på olika ställen.Det är så jäkla hemskt,så sjukt! Jag tror ni tejer kan hålla med om att man reagerar lite extra starkt,det är trotts allt vi som är offren.Jag kan inte låt bli att tänka vart och när slår han till här näst :S Jag har en stor obehags kännsla i hela kroppen,går inte sluta tänka på det.Just för att det hänt vid markbacken,lilla markbacken.

Jag låter lampan vara tänd i fönstret i natt,nu ska jag försöka sova och hoppas på att inte drömma mardrömmar..

Kommentarer
Postat av: johanna almgren

ja fyf-n.. :S visste att han fortfarande gick lös, men det är SJUKT att polisen inte ens har någon misstänkt.

2010-04-28 @ 09:11:25
URL: http://johannaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0