HJÄRTA

Dryga,söta,skrikiga,fina,knäppa,speciella lilla varelse.Ja,hon var helt unik!
Efter så lång tid efter alla dessa år.Hon var som min lilla syster,hon hade som vi alla bra & dåliga dagar.
Hon var inte alltid så snäll & vi hade svårt att gå ihop men, visst gick jag på den fjäskiga blicken när hon bad om kli i nacken.
Visst var det lite jobbigt när hon skulle vara med och äta vid bordet när kompisar var på besök..
Men visst var det mysigt ibland,man fick alltid passa sin mat innan någon annan var där och åt..speciellt ÄGG.
Hon älskade ägg,en påsk utan våran egna påskkyckling var ingen riktigt påsk.
Hon tog bort alla mina fördommar om att en fågel skulle vara ett tråkigt husdjur,det är de inte tro mig!



Vi glömmer henne aldrig,våran kära pippsan ♥ ♥ ♥
Godnatt nu vännen & hälsa min Oliver och jag lovar,jag ska lära skrutt att sjunga den allra vackraste sången! : ,-)


/M

Kommentarer
Postat av: Johanna

naa<3

2010-04-07 @ 21:33:18
URL: http://johannaellen.blogg.se/
Postat av: mamma

Puss

2010-04-07 @ 22:11:09
Postat av: Anonym

är hon död?

2010-04-09 @ 10:00:59
Postat av: matilda

vem är det som undrar? hon är i himmelen!

2010-04-09 @ 19:03:50
URL: http://matildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0