LILLAN <3 POTATISMOS

min hamster är inte normal och nu har hon tryckt i sig en massa potatismos pluss att hon har hela kinden fylld utav det. Det läskiga är att hon beter sig lite konstigt för tillfället hoppas inte moset och det konstiga beteendet hör ihop bara :S Hon verkligen ÄLSKAR mos,direkt jag äter det (vilket händer rätt ofta) så flyger hon fram till tallriken (JA hon brukar få va ute på skrivbordet som jag använder som mitt köksbord) har tagit lite roliga kort. Ska lägga in korten från när hon skulle sno min fickpinne här om dagen också. Idag har jag pluggat lite körkortsteori och suttit på balkonegen i solen. Jag snacka lite med Malin och tjejerna har tydligen fått för sig en lysande idee infrö sommaren och jag var givetvis inplanerad :-)

I morgon ska jag till körskolan och även till stan för att köpa present till bror,jag åker hem på tisdag och då ska vi ha kalas..han fyller nämligen år i morgon. På tisdag är det intruduktion till delkurs 3 och nu kommer första salstentan,mmh underbart,tummen upp!!

hej så länge!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0