underbart att det bara är lördag och nu är det fem dagar kvar :/

Det är FEM dagar tills ansökan om skolan ska va inne och jag har ingen aning om VAD jag ska söka. hälsopromotion låter jätte intresant och det finns en kurs på 60 p vilket även är en bra tid,jag hade verkligen kunnat tänka mig det men så krävs ju den där matte B som jag står utan och även naturkunskap B tror jag dte var :( Så typiskt! Jag bör plugga upp matten men det är ju sååå tråkigt och därför har jag ingen villja att ta tag i det fast dte är ju det som krävs för att komma in där jag vill. Fast å andra sidan så är fem dagar nästan en hel vecka..ja fast minus två dagar förstås :-)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen träffa kvinnan i mitt liv.


puss
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0