Borlänge-kalas-arbetsintervju-Örebro-skola-Oslo,mina närmsta dagar

Igår fyllde min lillebror 22 år,GRTTIS igen till dig!! :-) Idag ska vi ha lite kalas för honom så jag ska ta tåget till Borlänge som går 15.47. I morgon ska jag till stadshuset för en arbetsintervju,det är via kommunen så dom plaserar ut en på olika boenden,alltså sommarvikariat som undersköterska. När det gäller sommarjobb så har jag mitt gymnasieval att tacka,för problem att få sommarjobb har jag ju aldrig haft, sen om jag trivs me de jobb jag kan få är en helt annan sak men för en sommar så är det ju alltid nått. Igår ringde de från ett boende här i Örebro och jag fick komma på en intervju,jag kommer inte vara kvar här i sommar så det var inget som var aktuellt nu tyvärr,men jag skulle höra av mig om jag ångra mig. Kul att de hör av sig i alla fall för jag har inte sökt särskillt mycket jobb här på sista tiden,kanske var det för någon gammal ansökan jag skickat in. I morgon kväll tar jag & Malin tåget tillbaka till Örebro så det blir ingen lång visstelse hemma för mig. På torsdag har jag föreläsning från 10.15 till 15,det är min första långdag. M får gå på stan medans jag kommer sitta och skriva så pennan glöder,det är inför tentan så jag försöker att verkligen få med allt nu. 1.05 natten till fredagen så tar vi bussen direkt till Oslo,beräknas va framme 6.00,kommer troligen vara döds trötta för jag anar att det inte blir mycket sömn på bussen. Vi ska söka jobb och det ska bli trevligt att besöka Oslo för jag har faktist aldrig vart där.

Nu ska jag packa,städa ihop lite och sen bege mig till bussen mot tågstation.

ha de gött,hej!!

Föresten jag & T  såg på filmen Nyckeln till frihet här om dagen,jag hade aldrig sett den filmen vilket han tyckte var en skandal.
Bör jag skämmas??


/M

Kommentarer
Postat av: johanna

Du behöver INTE skämmas över det, absolut ingen skandal tycker jag iNTE=P =)

2010-04-13 @ 14:29:25
URL: http://johannaellen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Lycka till med jobbsökandet ;)

JA allt bra här, med dig då ?

JA visst äre en fin text, dock inte jag som är författaren :D

2010-04-13 @ 23:29:51
URL: http://nathaliestjernqvist.blogg.se/
Postat av: Johanna

men du gumman, han är väl ändå din storebror?! =O ;) <3

2010-04-14 @ 09:52:41
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0