bra med uppdatering nu va? :)

Jag fick en tvätt tid,tack gode sak där upp i himmelen!! Johanna hängde med mig till tvätstugan och fick visa hur man gjorde med den där grejen som läser av för att komma in i dörren samt för att kunna boka tid. Det fanns fanns inga tider kvar idag utan nästa var 4.00-7.00 och jag behövde VERKLIGEN tvätta. Jag säger att jag inte har något val och J kollar på mig,"ska du går upp kl 4 och tvätta!?" Haha jag hade behövt dom där timmarna i tvättstugan men som tur var fanns det en tid idag på eftermiddagen för grovtvätt så det fick bli en,hann tyvärr bara med en maskin men fick det viktigaste idag och får ta resten nästa vecka.

Över till något helt annat,undra varför jag hittade en liten lapp med info hur man skickar paket via DHL i en påse idag när jag packade upp!? ;-) Kan den ha följt med mig hem fån Oslo då grabbarna jobbar där? haha.  Jag log när jag såg vad det var,tänkte tillbaka på helgens bravader & hur mycket jag börjar gilla staden.

Vill även nämna att jag saknar min Ida så förbannat mycket :-( det var såå länge sen och jag känner att vi tappat bort varandra efter min tid här i öre.Hoppas vi kan lyckas ses nästa helg när jag kommer hem till Borlänge men förmodligen blir det svårt. Min underbara reeekan ♥

Sov gott!

/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatering gillar vi såklart!!! men lite väl mkt tvätttjöt va?;-)

2010-04-29 @ 18:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0