torsdag

OKEJ jag ska inte skriva nått mer om tvätt haha ;-) Idag har jag vart i skolan för ett seminarium inför tentan,den gav mig tyvärr inte så mycket mer klarhet.Slutade med att jag skrev på mitt block till M "vad pratar dom om" och hon skriver "jag vet inte,jag bryr mig inte =) ) Man kan tro att vi är jordens mest oseriösaste människor då men ibland fattar jag verkligen inget av vad de pratar om och då stänger jag av tillslut.Ja ni skulle förstå om ni var med på en föreläsning, och om man råkar få tankarna på anat håll (vilket är mycket lätt för mig) så är man ju totalt körd och fattar knappt nått.

Jag har inte packat klart ÄN och jag måste fixa en sak på min uppgift som ska skicka in innan jag åker (skjut mig) så ska jag hinna målanaglarna,inte mycket sömn för mig inatt med andra ord.Mitt tåg går 9.10 så måste jag ta en buss till station,och lite mycket ska fixas på morgonen.FAN kom på att jag måste duscha ikväll också..apa vad jag är dålig på att planera in saker så att allt inte är i sista sekunden.jag måste städa åt lillan och diska också :S Men det här blir bra,inga problem :-) haha ibland gilla jag mig själv,mena allt löser sig ju alltid. (ego där?hmm kanske lite)

Jaja efter skolan så kom T förbi hos mig,han har inte träffat lillis på länge så hon blev glad att någon ville prata med hon (tro mig hon är så jäkla social så ibland får jag dåligt smavete över att jag har henne själv så ofta,fattar inte hur jag lyckats fått henne så tam) sen åkte vi en snabbis till stan och sen vidare till markbacken. Vi grejja  lite med han ifone som han hämtade ut idag och sen tog vi en promenad.

Ni får ha en trevlig valborg,det hopas jag på att få :-)

Natti!

/M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men för fan det stavas iphone!

2010-04-30 @ 17:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0