:-)

Sitter här med en kopp kaffe och kollar runt på oslos kommuns hemsida,letar efter olika enhetschefter at kontakta.Det knepiga är bara att när man väl hittar till dem så står oftats inga kontakt uppifter,personalen på kommunen känner nog snart igen mig för jag måste skicka och fråga saker hela tiden,men bättre att fråga för mycket och får tag i det man söker.Ska kolla vidare lite innan jag börjar plugga.Hade riktigt tur idag,fick en sista minut k-lektion i morgon för bara 199:- :-) otroligt bra,sparar ca 400:- där.

Senare ska jag hem till Becka,ska ha filmkväll med henne & Sofie,snacka lite skit och mysa :)

Nu tittar solen fram också.

Ha en bra dag!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0