(:

Igår fick jag min väska,skönt att få alla mina egna saker och slippa vara och snylta av mammas.Låg en liten lapp i den som killen som tagit den skrivit "Hej jag tog din väska förlåt" typ något i den stilen haha och ett telefon nr så jag skulle höra av mig till han när jag fått tillbaka den,gulligt gjort tyckte jag.Slängde över ett mess och vi kom övrens om att namnlapp är ett måste nästa gån vi ska resa och att jag ska ha ett en stor rosett på min bag så att han inte är där och tar den igen ;P Men min packning fick i alla fall åka på festival vilket var lite orättvis tycker jag,för killen var alltså på väg till Arvikafestivalen när han tog fel.Han tyckte inte att mitt smink och mina körkortsböcker täckte upp så mycket första natten när han var utan både tält & sovsäck :P.

Lite senare  idag ska jag träffa nannis,hon ska färga håret på mig och om jag har tur så klipper hon mig lite också (hoppas hoppas ;) ) Ska bli så skönt att få bort den här utväxten,ska lägga i två kastanj,får se hur pass mörkt det blir men måste ha två till mitt hår,det är ju trotts allt rätt lång och tjockt.Bara det inte blir svart eller alldeles för rött så är jag nöjd.

Nej nu tänkte jag vara duktig och ta med mig lite musik till öronen och dra ner till älven och springa en vända,verkar ha bättre tur med vädret idag än förra veckan då jag kom halvvägs och sen öste regnet ner över mig,KUL.

Helgen verkar bli bra också,jag längtar :-) MYS!

Ha en bra dag!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0