Ny vecka,nya tag så att säga..

Dagens två måsten,plugga och söka jobb.Japp de ska jag göra,det MÅSTE jag göra idag.Ska också ringa k-skolan får att försöka få någon mer tid den här veckan,förhoppningsvis på onsdag.

Fick veta en bra sak igår angående norge,hade en depp dag igår så hade lite svårt att se de på rätt sätt till en början men nu pirrar det i magen av bara tanken.Ett problem är löst på den biten så nu är det upp till mig hur fort jag kommer här ifrån och måste börja söka jobb på riktigt nu.Berättar mer när det är dags,så de inte ses som för mycket snack och lite verkstad.Jag längtar så till att få komma iväg,saknar mina bästa enormt!

Nu ska jag sätta fart så något blir gjort idag :)





15 days,i miss you.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0