Skriver från Oslo

jag sitter nu hemma hos grabbarna i Oslo,dom är och jobbar och jag ska nog snart ta och gå till affären eller nått,måste komma ut lite.Dem slutar dock vid 14 så är inte allt för långt kvar.Malin gör  sin första riktiga jobb dag på dagiset här i stan idag.Håller tummarna för henne!Men det verkade kännas bra igår på planeringsdagen som hon var på,kul för henne :-) Igår fyllde Hampus år,21..inte så mycket  äldre än maaj ändån ;) (jag har kommit på hampus att han skriver ändå med ett n på slutet "ändån" skriver i dialekt,så det ovan var med flit :P) Så jag packa mina saker och tog bussen mot Norge igår morse för att sen sitta vid hans gym när han kom dit på eftermiddagen,surprise!! Tror han blev både förvånad och glad att se att de var jag som satt där och väntade på honom,det blev lyckat :)
på fredag ska vi åka till Göteborg,på kvällen spelar Hoffmaestro och på lördagen kör vi hårt på Liseberg,jag längtar,som ett litet barn!Var bra många år sedan jag var och åkte karuseller. Härligt när det pirrar sådär i magen inför nått som är lite läckigt.haha.
Vädret här ser inte lovande ut, molnigt och igår var det rätt kallt,i alla fall mot kvällen.Önskar solen kan titta fram lite senare,så ska jag & Hampus ha parkmys tror jag :) Menmen vädret spelar inte så stor roll,har det så trevligt här ändå.
Ha det bra så hörs vi,vet aldrig när jag uppdaterar men ska försöka bli bättre.kanske till och med skriver varje dag nu när jag är här och grabbarna ändå jobbar.Får se.
p.sFörlåt mamma att jag inte tog bort alla mina saker innan jag åkte!!!Hoppas du tycker om mig lite ändå!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0