granrisvägen,hej!

Nu är jag i brickebacken det är första natten jag ska sova här :) Det är en dokumentär på 4:an om kortväxta och de är verkligen jääätte små,så söta men visst är det synd om dem. Och vilken energi de har,det finns så många sjukdomar man inte vet om.

Jag tro Lillan är trött efter bilturen från T hem till mig,hon har vart i sitt bo länge nu.Hon är verkligen det sötaste jag sett senst min lilla Oliver.

En nackdel med att bo med två andra så är att man faktist måste anpassa sig lite efter de,man kan ju inte va uppe och stöka hur sent som helst. Jag är en sån som gärna duschar sent vilket man kanske inte kan göra nu. Får även hoppas att Lillan inte gör allt för mycket ljud av sig inatt.

Sköönt med fredag nu snart. Imorgon ska jag till skolan 10.15-12, sen ska jag & Johanna åka till Marieberg och IKEA :-) Uträtta lite ärenden och bara ha det trevligt,gillar!!

Jag är såååå trött,blir nog att komma i säng i tid idag.
Nu ska jag å min lilla skit mysa ;-)


Godnatt!

/M

Kommentarer
Postat av: mama

Hoppas natten har varit bra.

2010-02-26 @ 12:39:58
Postat av: daniel

http://veckansorfil.blogg.se -för dig som inte är rädd att bli lite röd om kinderna!

2010-02-26 @ 13:27:06
URL: http://veckansorfil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0