helg!!!!!

Just nu sitter jag och slappar hemma hos Tor,han har åkt till jobbet och jag ska snart ta mig hem åt. Måste åka hem till lillplutten,och jag har inte packat upp allt jag köpte på IKEA igår heller..mins knappt allt jag köpte..spännande att plocka upp allt ur kassen då haha. Jag och Johannizz ska ha en "färgahåret-dag" jag ska förmodligen lägga i lite slingor,känner att jag är i behov av att göra nått nytt det va verkligen länge sedan jag gjorde nått med håret.
Hade i alla fall en kanon trevlig fredag igår med min vän J,va länge på IKEA och kunde ta allt i vårt tempo (utan några pojkvänner som tröttnade som J sa ;) ) när vi kom till alla doftljus så var vi i extas (stava?) båda två..SÅ kul!
Mycket fina bilder nedan!!!!

Så här ser min pojkvän ut på huvudet nu!
Jag börjar vänja mig vid det..
Ha en kanoners bra dag!!
Nu ska jag ringa min mamma ♥
/M

Kommentarer
Postat av: Johanna

"Jag orkar inte ta med mig plånboken. för tung"

2010-02-28 @ 01:13:39
URL: http://johannaellen.blogg.se/
Postat av: Johanna Almgren

men guud hur såg jag ut å håårett, SKANDAL!!!!

2013-09-08 @ 14:07:36
URL: http://johannalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0